(Sinopsis) Kampung Girl di Slot Zehra

6
Menyusuli drama Sebenarnya Saya Isteri Dia di Slot Zehra, saksikan sebuah lagi drama bersiri Kampung Girl yang bakal menemui anda mulai 12 Julai ini di Tv3.

Kampung Girl merupakan sebuah lagi drama yang di adaptasi daripada novel cinta popular hasil nukilan penulis Umi Kalsom, terbitan Karyaseni Sdn Bhd.



Drama yang bersiaran setiap Jumaat jam 9 malam ini menampilkan gandingan Akim Ahmad dan Nad Zainal sebagai teraju utama serta dibantu oleh Emma Maembong, Shahrizal Jaszle, dan ramai lagi.

Sinopsis Kampung Girl

Ashraf langsung tidak menyangka yang perkahwinannya bakal diatur oleh keluarga! Lebih memeningkan kepala, apabila mengetahui siapa calon yang disebut oleh mummynya, Puan Mazlin. Ainnur! Si budak kampung itu? Tidak mungkin.

Ashraf Khairi dan Ainnur adalah sepupu, dan dia memang tidak pernah sukakan gads itu sejak kecil lagi. Hanya kata cacian dan kutukkan sahaja yang  keluar dari mulut Ashraf bile bersama Ainnur. Ainnur yang berasa tercabar dengan ejekkan Ashraf telah menerima pinangan dari ibu Ashraf.

Ainnur merahsiakan identitinya yang pernah melanjutkan pengajian ke luar negara dan bekerja sebagai cikgu Bahasa Inggeris dari pengetahuan Ashraf. Dia ingin Ashraf jatuh cinta padanya sebagai budak kampung yang tidak berpendidikan.
sumber: novelmenarik

Selamat menonton! 


Previous entry: Kadar Zakat Fitrah bagi Negeri Kelantan 2013

Tags

Post a Comment

6Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. another novel adaptation...pastinya menarik cerita ni nanti kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya kalau drama adaptasi mesti best.. :)

      Delete
  2. alolor sweetnya nad bertudung blakon plak dengan akim memang bertambah sweet jer gayanya

    ReplyDelete
  3. EMm kisah cinta cintun lagi yer..hehe

    ReplyDelete
  4. semua drama skg adaptasi dari novel..mesti best..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top