Voucher dari ZALORA!

4

Rasa macam tak percaya bila dihubungi Zalora Malaysia tempoh hari dan ditawarkan untuk bekerjasama dengan portal online shopping yang terkemuka di Asia tu!

At first, saya ingatkan spamm comment. Then beranikan diri hantar email kepada Zalora untuk bertanya pasal kerjasama tu. Belum cuba, belum tahu kan? Lagi pun tak rugi kalau bertanya.

Lepas berbalas-balas email, saya setuju dengan tawaran untuk bekerjasama sebab mereka ni nampak meyakinkan. Staff diorang respon email pun laju je.. Zupp zupp! Lagi pun saya dah check, memang ada beberapa blogger lain yang mendapat tawaran yang sama. Alhamdulillah, rezeki... :)

Kerjasama yang macam mana? Senang je, Zalora bagi voucher pembelian bernilai RM50 untuk membeli-belah di portal mereka. Kemudian, saya perlu buat review pendek tentang pengalaman membeli di Zalora dalam blog saya.

Disebabkan Zalora ni masih baharu, mereka perlu mempergiatkan promosi untuk memperkukuhkan lagi jenama mereka. 

Saya dah pilih apa yang saya nak, so tunggu je lah bungkusan tu sampai dalam mailbox then saya update. Okbai!


Tags

Post a Comment

4Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Saya selalu juga membeli belah di Zalora. Setakat ini mereka tidak mengecewakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada dengar jugak yg service diorg mmg tip top.. :p

      Delete
  2. lama dah x shopping di Zalora... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu shopping di Zalora? saya belum pernah... :)

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top