Semua Salah Anwar Ibrahim

2

Hello internet! Kalau sebelum ni Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sering dikaitkan dengan pelbagai 'agen' seperti agen Yahudi, agen Amerika, agen Kristian, dan sebagainya.

Terkini, berikutan krisis pencerobohan di Lahad Datu, nama Anwar Ibrahim sekali lagi dikaitkan dengan dakwaan beliau merupakan AGEN SULU dan merupakan dalang kepada pencerobohan itu kerana pernah bertemu Sultan Sulu. LOL! 

Dah jadi tradisi, jika berlaku sahaja sesuatu yang buruk kepada negara, nama yang disebut sebagai penyebab ialah Anwar Ibrahim. Kan? 




Ataupun ini sudah menjadi adat kepada typical Malaysian politicians untuk memupuk kebencian orang ramai terhadap seseorang individu demi keuntungan politik menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 nanti.

Terbaharu, bapa Saiful Bukhari buat pendedahan bahawa kes liwat terhadap anaknya merupakan konspirasi politik. Mungkin mereka akan kata bapa Saiful dibayar Anwar. HAHA!

Dah la, streamyx slow pulak, mungkin ni pun salah Anwar. Okbai!

p/s: Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah kepada wira-wira negara yang terkorban di Lahad Datu, serta doakan keselamatan dan kejayaan anggota yang masih berada di sana supaya mengembalikan keamanan Sabah seperti sedia kala. 



Tags

Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Tak tahu apa nak dikata. Politik membingunkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semakin dekat PRU, semakin banyak benda yg jadi...

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top