TEMPLATE BARU!

10

Setelah hampir 2 tahun, akhirnya blog yang tak seberapa ni bertukar template! Cantik tak? Template ni saya tempah dari Cik Bulat. :)

Memang dah lama nak template yang berkonsepkan vintage macam ni. Cuma takde idea, sebab tu makan masa jugak untuk saya sketch dan memikirkan tentang tema, design, dan header baru untuk blog ni. Time nak sketch je Twitter dan Youtube menjadi penghalang. At last siap jugak dan hasilnya seperti yang korang tengok sekarang.  

Sangat berpuas hati  dari segi background, header, dan sidebar. Bagi saya kesemua elemen tu penting sebab template blog merupakan first impression bila pelawat menjengah ke blog kita. 

Template sebelum ni agak cacat, sebab takde header. Apa pun, saya masih kekalkan kekemasan pada template kali ni. Tak suka yang serabut, gelap, dan banyak widget, sebab tu boleh meningkatkan loadtime blog.


So, thank you Cik Bulat sebab memang sebijik dengan apa yang saya inginkan... Nanti saya tempah lagi.. Haha!

<-- previous post: Friendly Match ke Semi Final?

p/s: Jemput singgah ke entry contest iPhone 5 Gadget Impian dan kalau sudi click la button G+1 tu. Thank you! :D 
Tags

Post a Comment

10Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. tak sangka pula awak minat warna purple... hihihi eh tapi cantik... design tuk saya satu... hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. design untuk madam? Alamak, saya belum mahir lagi buat coding ni.. hahaha! Baik madam tempah je.. hahaha!

      Delete
  2. cantik blog nih...cik bulat kalo design blog memg sgt puas hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas tengok port folio cik bulat la rasa berkenan nak tempah dgn dia. heheh :)

      Delete
  3. Sekarang dah masuk 2015, pastinya blog nikkhazami akan berlaku dari segi perubahan struktur blog, template mahupun warna latar....

    ReplyDelete
  4. Tak sangka saya bukan lah penggemar blogging ni, tapi bila termasuk di bawah sinaran cahaya blogger seperti Hasrul Hassan, Oh! Media Network, Penmerah [Dot] Com, Blogger Lelaki dan lain-lain, terus minat berblogging ni datang. Nice :)

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top