iPhone 5 Gadget Impian: Tugasan Seterusnya!

0

Hello warga internet! Seperti yang diterangkan oleh bro Denai Hati sebelum ini, cabaran contest iPhone 5 Gadget Impian akan melibatkan undian pembaca. So, cabaran tersebut telah pun bermula semalam. 

Bagi tugasan ketiga ini peserta perlu mengajak rakan-rakan atau ahli keluarga untuk mengundi blog peserta. Jadi kepada pembaca ni yang rajin dan bermurah hati untuk vote, boleh ikut step seperti di bawah:

1. Anda perlu daftar ID anda di sini >> DAFTAR (masukkan email dan username, kemudian semak inbox email anda untuk mendapatkan password)

2. Gunakan username dan password yang diberikan untuk login >> LOGIN

3. Akhir sekali, boleh la mengundi blog saya di sini >> VOTE (click 'Undi Sekarang' dan cari nikkhazami.blogspot.com)


Anda boleh mengundi 3 blog setiap hari sehingga 11.59 pm, 24/12/12. So, kalau rajin boleh la mengundi saya dan blogger lain setiap hari. Hehe! Kalau nak singgah ke entry penyertaan saya boleh pun boleh.. -> iPhone 5 Gadget Impian

Sesiapa yang telah pun vote blog saya terima kasih banyak-banyak. Dan kepada peserta yang ingin bertukar undian pun boleh, just let me know nanti saya vote kembali ok? 

Tugasan memang mencabar dan harapan untuk menang memang tipis. Tapi lebih baik kalah dengan berusaha dari kalah tanpa berbuat apa-apa. Selamat bertarung! 


<-- previous post: (Sinopsis) Spy M di Slot Aksi


Tags

Post a Comment

0Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top