Cabaran iPhone 5 Gadget Impian!

2

Hello warga internet! Hari tu saya ada join contest anjuran Denai Hati untuk memenangi iPhone 5! Kalau belum baca entry penyertaan saya, jemput la singgah --> iPhone 5 Gadget Impian.

Alhamdulillah, saya berjaya ke peringkat seterusnya sebab entry hari tu menepati syarat dan dihantar tepat pada masanya. Dan kini cabaran seterusnya sudah bermula!! Kesemua peserta yang layak perlu melakukan tugasan-tugasan yang diberikan. 

Tugasan: 

1. Cabaran G +1. Peserta perlu mengumpulkan sebanyak mungkin klik G +1 untuk entri penyertaan anda.


2. Cabaran SEO. Tempatkan blog anda antara top 10 di Google.com dengan keywords “iPhone 5 Gadget Impian“.

3. Undian Pembaca. Akan ada entri khas.


Amacam? Nampak macam simple, tapi boleh tahan jugak susahnya. Nak kumpul G+1 tu bukan senang. Ramai yang baca entry tapi kurang rajin nak click button G+1. Hehe! Cabaran SEO tu pulak.... haish! Agak susah jugak sebab saya bersaing dengan 84 rakan blogger yang lain termasuklah blogger famous. :)


Tapi takpe, belum cuba belum tahu. Teruskan berusaha dengan ping entry sana sini, promote kat Facebook dan Twitter. Kalau ada rezeki, ada lah. Lagipun bukan 1 je iPhone 5 yang bakal dimenangi, mungkin 2 atau 3 bergantung pada penganjur.

So, kalau korang rajin dan murah hati boleh la click button G+1 pada entry iPhone 5 Gadget Impian tu. Mudah je, cuma log in account Gmail dan CLICK sebelum 11.59 pm, 24/12/12. Kepada yang sudi click tu terima kasih banyak-banyak. :) 

Tags

Post a Comment

2Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.
  1. Dah datang, tapi datang lagi utk beri sokongan utk meriahkan lagi contest ini, Selamat berjaya buat anda. Dah Klk G+1, Harap anda berpuas hati.

    ReplyDelete
  2. @sensasi2020.com terima kasih sebab support! good luck to you too! :D

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !
To Top